Yorum Kategorileri

1 Mart 2015 Pazar

Agapi Ölümsüz Aşk - Sarah Jio


 Son zamanların en çok okunan yazarlarından biri olan Sarah Jio her kitabıyla bizi farklı hikayelere sürüklüyor. Yeni çıkan kitabı da konusuyla beni kendine aşık etti :)

Arka Kapak Yazısı

 İlk görüşte aşık olabilirsiniz. Fiziksel bir çekime kapılarak kendinizi aşka bırakabilirsiniz.  Tutku ve ihtiras dolu bir serüvene çıkabilirsiniz. Paylaşımlarınız üzerinden aşka tutunabilirsiniz. Aşkı hiçbir bağlayıcılığı olmayacak şekilde de tanımlayabilirsiniz. Peki gelecek planlarınızla uyumlu bir aşka ne dersiniz? Ya da belki ölümsüz aşkı bulursunuz. Aşkın altıncı hali agapiyi... Onu "o" olduğu için seversiniz ve asla vazgeçmezsiniz.

Yorumum

 Kitabı elinize alıp, arka kapak yazısını okuyunca konusuna dair pek bir ipucu vermiyor. Olayın özüne girmeden sadece şunu söyleyebilirim, ana karakterimiz Jane' in küçüklüğünden beri gözleri ile ilgili bir sağlık sorunu var. Bazı zamanlarda gözlerine perde inmiş gibi oluyor, görüşü bozuluyor ve nöbet geçirebiliyor. Yıllarca doktor kontrolünde olan bu rahatsızlığın aslında sahip olduğu doğaüstü güçten kaynaklandığını öğreniyor. Başta inanmıyor ama üzerine eğilip iyice düşündüğünde bunun gerçek olduğunu anlıyor. Jane, aşkı görüyor! Ve bu yeteneği ile ilgili kendisine verilen özel bir görevi tamamlaması gerekiyor. İşte kitap da bu süreci anlatıyor. Bu kadar anlatıyorum gerisi kitapta saklı :)

 Konusu bir hayli farklı değil mi arkadaşlar? Şimdi ne olacak diye diye çevirirken sayfaları, bir yandan kendimi tuttum hemen bitmesin diye. Kitapları sindire sindire okumak istiyorum çünkü hızlı okuyunca mutlaka bir kısmını havada bırakmışım gibi hissediyorum. Ama bu kitapta ne kadar yavaşlamak istesem de olmadı çünkü meraktan çatlayacaktım :D

 Son zamanlarda filmin de çıkmasıyla tekrardan su yüzüne çıkan Christian Grey hayranlığımın üstüne okuduğum kitapta böyle bir cümleye denk gelmem de dengemi alt üst etti resmen :) Sanırım Sarah Jio da bir Grinin Elli Tonu okuyucusu :)
 Bu arada Sarah Jio' nun kitapları artık Pena Yayınları' ndan çıkıyor, yazarı takip edenler fark etmiştir. Kapak resmi çok hoşuma gitti, güzel iş çıkarmışlar. Ama söylemeden edemeyeceğim, kitaplarınızda özel ayraç da olsun lütfeeeennn sevgili Pena Yayınları :)
 Son olarak kitaptan birkaç alıntı paylaşıp yorumun sonuna geliyorummm. Hoşça kalın!!!
"Sanırım insanlar aşık olmak istiyorlar. Harika hayatlar yaşamak ve bunu çevrelerindeki insanlara göstermek istiyorlar."
"Kalbimiz her zaman bizimle konuşur. Ama bunu dinlemeyi öğrenmek pratik ister."
"Gerçek aşk hayalet gibidir. Herkes ondan bahseder ama çok az kişi onu gerçekten görmüştür." 
Yazılarımı beğeniyor ve takip etmek istiyorsanız, "İzleyiciler" sekmesine tıklayarak blogumu takibe alabilirsiniz. Youtube kanalım yine blog ismim ile aynı (Gitarist Kızın Güncesi). Bookstagram hesaplarını seviyorsanız, beni burada bulabilirsiniz.
Goodreads hesabımı mı soruyorsunuz? Orada da "Gitaristkiz" olarak kayıtlıyım.
Mutlu günler!

2 yorum:

  1. merhaba cnm harika bir yazı severek kudüm ve bloğunu takibe aldım bende beklerim esen kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Beğendiğinize çok sevindim, sizi takibe aldım. Keyifli günler!

      Sil