Yorum Kategorileri

14 Mart 2015 Cumartesi

Gitarist Kızın Kitap Alışverişi #1

Herkese merhabaaaa!
Biliyorsunuz ki blog işinde halen yeniyim, kitap alışverişi yazısı yazmayı uzun zamandır istiyordum ama bir türlü fırsatım olmamıştı. Ve şimdi o yazı geliyoor, ilk kitap alışverişi yazımla karşınızdayım. :)

 Son birkaç haftadır kitap almaya ara vermiştim, sözde kitap fuarı için para biriktirecektim. Ama sağ olsun Okuoku öyle indirimler, öyle kampanyalar yapmış ki yeminimi bozdurdu! :) 
 Eveet, gelelim Okuoku alışverişimin detaylarına :)


  KÖLE

 Bu kitabın bende çok ayrı, özel, güzel bir yeri var. Ne desem nasıl başlasam söze bilemedim ama benim gibi Işıl Parlakyıldız' ı kitapları çıkmadan önce tanıyıp, güzel romanlarını internet sayfaları üzerinden okuyup tüketenler arasında olanlar varsa bu tarifsiz durumu anlamışlardır. Ne uzun bi cümle kurdum ben öyle yav! Açıklayacağıma kafa karıştırdım sanırım. Şöyle ki, Işılımmm biricik favori yazarım bir süre önce internet üzerinden paylaşırdı bizimle hikayelerini. Her bölümü heyecanla bekler, facebook sayfasında sohbetler ederdik. O kadar sevdik ki onu, kitaplarının çıkmasını o kadar istedik ki... 

 Ben kendisini tanıdığımda zaten "Köle" isimli kitabı çıkmıştı ama çok tanınmıyordu. Sonraları "Bir Türk Masalı:Duygu" ismiyle yayınladığı hikaye ile bizi develerle tanıştırdı, Sedat ve Duygu' nun masalımsı aşkıyla tanıştırdı bizi. Bu hikaye o kadar sevildi ki sonunda sesimizi duydular ve Müptela Yayınları' ndan ilk kitabı olarak yayınlandı. Tabiii patlama yaptı, duyduğuma göre 4. baskısını yapmış. İşte, "Köle" de yazarın ilk yazdığı kitap, ancak tekrar basılan bu kitap bildiğim kadarıyla eski baskısına nazaran biraz daha genişletilmiş. Köle Jaymie ve prens Edward' ın arasındaki aşkı anlatıyor. Hem Işılımın yüreğinden kopan ilk romanı, hem de ilk okuduğumuzdan daha fazlası. Daha ne isterim!!! Herkese tavsiyem, Işıl Parlakyıldız okuyun okutun, kimseyi bu güzel yürekten mahrum bırakmayın :)

ATEŞİ YAKALAMAK

 Açlık Oyunları serisini okumayan, dünya üzerindeki tek kitap severim sanırım. İlk çıktığında okumak istedim ama nedense bir türlü okuyamadım. Sonra filmi çıktı, kitabını okumadığım için filmi de izlemedim. Bilen bilir, filme uyarlanan kitapları okumadan filmlerini izlemeyi sevmem. Ama bunda bir istisna yapıp ilk filmi izleme gafletinde bulundum arkadaşlar ve resmen ba-yıl-dım! Kendimi tutamayıp ikincisini de izledim ve resmen kendi kuralımı bozdum. Ama şu sıralar karar verdim, final filmi çıkmadan seriyi okuyup bitireceğim ve son filmi öyle izleyeceğim. Pegasus Yayınları' ndan çıkan serinin Açlık Oyunları isimli ilk kitabını önceden almıştım, hazır indirim varken serinin ikinci kitabı Ateşi Yakalamak' ı da kütüphanemin okunacaklar kısmına kattım :) 

KOCAN KADAR KONUŞ

 Şebnem Burcuoğlu' nun Dex Yayınları' ndan çıkan, Türk kızının trajikomik halini anlatan bu kitabını uzun zamandır okumak istiyordum. Yine "kitabını okumadan filmini izlemem" kuralını uyguladığım kitaplar kervanına katıldı. Filmi haftaya vizyona giriyor, elimdeki kitap biter bitmez okunacak :)

AGAPİ ÖLÜMSÜZ AŞK


Sarah Jio' nun son kitabını çoktaaan okuyup yorumunu bile yazmıştım (okumak için tıktık). Ama Okuoku' da gezinirken bir baktım imzalı olarak satışa sunulmuş. En sevdiğim yazarlardan birinin imzalı kitabı satılıyor durur muyum hemen attım sepete :) Halen satışta ise kaçırmayın derim :)

Yazılarımı beğeniyor ve takip etmek istiyorsanız, sayfamın sağ tarafındaki "İzleyiciler" sekmesine tıklayarak blogumu takibe alabilirsiniz.

 Keyifli okumalar!
Yazılarımı beğeniyor ve takip etmek istiyorsanız, "İzleyiciler" sekmesine tıklayarak blogumu takibe alabilirsiniz. Youtube kanalım yine blog ismim ile aynı (Gitarist Kızın Güncesi). Bookstagram hesaplarını seviyorsanız, beni burada bulabilirsiniz.
Goodreads hesabımı mı soruyorsunuz? Orada da "Gitaristkiz" olarak kayıtlıyım.
Mutlu günler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder