Yorum Kategorileri

2 Nisan 2014 Çarşamba

Merhaba!

  Herkese merhaba! Aylardır kendime bir blog kurayım diye düşünüp duruyordum. Bugün oturdum bilgisayar başına veeee işte buradayım!
  İsmimden de görüleceği üzere müzisyenim, ama burada sadece müzik olmayacak. Yabancı diziler, bayılarak okuduğum kitaplarla ilgili yorumlar gibi "beni ben yapan" diye nitelendirdiğim şeyleri sizlerle paylaşacağım. 
  Yazılarımla yüzünüzde gülümseme bırakmak en büyük isteğim, umarım bunda başarılı olurum. Tekrar görüşmek üzere! Hoşça kalın!
Yazılarımı beğeniyor ve takip etmek istiyorsanız, "İzleyiciler" sekmesine tıklayarak blogumu takibe alabilirsiniz. Youtube kanalım yine blog ismim ile aynı (Gitarist Kızın Güncesi). Bookstagram hesaplarını seviyorsanız, beni burada bulabilirsiniz.
Goodreads hesabımı mı soruyorsunuz? Orada da "Gitaristkiz" olarak kayıtlıyım.
Mutlu günler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder