Yorum Kategorileri

4 Nisan 2014 Cuma

Bir Devrin Sonu


 An itibariyle "How I Met Your Mother" dizisini bitirmiş bulunuyorum. Sonuç mu? Üzülsem mi sevinsem mi bilemedim. Eminim dizinin sıkı takipçisi olanlar benimle aynı duyguları paylaşıyorlardır.

SPOILER ALERT!!! 

  Halen izlememiş olanlar okumasın, zira okunursa aranızdan birçoğu ilk cümleyle beraber ya finalin son üç dakikasını izlemekten vazgeçecek ya da kendini en yakın camdan aşağı atacak benden söylemesi.
                  
Ted ve Tracy annemiz bilindiği gibi tren istasyonunda tanışırlar, ama bu tanışma ruh eşlerinin tanışmasıdır. Öyle güzeldir ki hayran kalırsınız. Annemizin elindeki sarı şemsiyenin hikayesini birbirlerine anlatırlar ve tesadüf üstüne tesadüfler ile dolu olan bilindik sarı şemsiyemiz, onların aşkının sembolü olur. Benim için hikaye burada bitiyor, ama sevgili senaristlerimiz yazmaya doyamamışlar ve resmen fantastik bilim kurgu ötesi bir final yaratmışlar.
Bu kısımları hızlıca geçmek istiyorum, hatırladıkça içime oturuyor çünkü. Olaylar son üç dakikada şöyle gelişiyor,
Barney ve Robin üç yıllık evliliklerini bir anda bitiriyorlar ve bunu da normal bir şeymiş gibi dan diye söylüyorlar. Bu arada Lily üçüncü çocuğa hamile olduğunu,  Marshall da kendisine yargıçlık teklifi geldiğini söylüyor. Ekip yine bir arada ama son kez… 
(kaynak :www.digitalspy.com )
Ted mi? Ted ise anne anne diye bekleyip durduğumuz bayanla yıllarca aynı evde yaşıyor ve evlilik dışı iki çocukları oluyor! Evet bizim evlilik manyağı Ted bunu yapan. En sonunda dayanamayıp evleniyorlar, mutlu son mu? Tabii ki hayır!
Ted’ in yıllarca aradığı, sonunda buldu diye sevindiğimiz biricik eşi ölümcül bir hastalığa yakalanıyor ve ölüyor! Evet, tam dokuz yıl beklediğimiz anne üç dakikada ölüyor ve biz halen hangi hastalıktan öldüğünü bilmiyoruz
En vurucu ana geldi sıra. Ted, finalde “It’s the story of how i met your mother,”  diyince çocuklar itiraz edip, “bize anlattığın hikayede annemle ilgili hiçbir şey yok, bu resmen Robin teyzenin hikayesi!” diyorlar. Ve Ted, onlarca yıl sonra hala Robin’ e aşık olduğunu çocuklarına itiraf ediyor. Çocuklar zaten bu durumun oldukça farkındalar ve Robin’ e çıkma teklif etmesi için babalarını teşvik bile ediyorlar. Son sahnede ise Ted’ i elinde mavi Fransız kornosuyla Robin’ in kapısında beklerken görüyoruz!!!


Bölüm yorumuma gelince, 
Ben açıkçası az önce de söylediğim gibi sarı şemsiyenin altında konuştuktan sonra, hayatlarındaki önemli anları gösterir ve bitirirler diye bekliyordum. Ama sayın senaristler sırtımdan bıçakladı resmen. Barney ve Robin aşkı bitirilir mi arkadaş! Robin’ di Barney’ yi adam eden, hadi bunu da geçtim tam bir sezon boyunca onların düğününü izledik! Sen git üç yılda bu evliliği bitir. Allahtan Marshall ve Lily’ mize bir şey yapmamışlar, bu kafayla onları bile boşayabilirlerdi!
Ha bu arada söylemiş miydim? Barney’ nin bir kızı oldu, onun annesi kim öğrenemedik bile haberiniz olsun…
                                                       
  Benim görüşlerim bunlar. Peki siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlara bekliyorum :)

Yazılarımı beğeniyor ve takip etmek istiyorsanız, "İzleyiciler" sekmesine tıklayarak blogumu takibe alabilirsiniz. Youtube kanalım yine blog ismim ile aynı (Gitarist Kızın Güncesi). Bookstagram hesaplarını seviyorsanız, beni burada bulabilirsiniz.
Goodreads hesabımı mı soruyorsunuz? Orada da "Gitaristkiz" olarak kayıtlıyım.
Mutlu günler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder