Yorum Kategorileri

13 Ekim 2017 Cuma

Geri Mi Dönsem Buralara?

Selam!

Kafamda deli sorular uçuşup dururken, içimi dökesim geldi.

Nedendir bilinmez, blog sayfamı açtım açalı bu kadarı da imkansız denebilecek düzeyde az takipçim oldu. Bir elin parmaklarını geçmez hatta. Ama ben yılmadan yazmaya devam ettim. Son bir buçuk yıldır da Instagram'da aynı isimle açmış olduğum bookstagram hesabımda kitap yorumları ve alıntılar paylaşmaya devam ettim. Neden Instagram' a geçtin sorusunun cevabı ise orada daha fazla takipçiye ulaşma ve karşılıklı etkileşim bakımından buraya kıyasla daha çok verim almamdı. Ama Instagram' ın da bildiğiniz üzere bir karakter sınırı var ve o sınırı ancak gönderiye yorum ekleyerek aşabiliyorsunuz. Bu da pek hoşuma gitmeyen bir durum. Eh hadi saadete gel neden bu yazıyı yazıyorsun diyorsanız, ben de pek bilemiyorum neden yazdığımı. Bir iç döküş işte :)

Blog sayfaları eskiden aşırı dikkat çekiciydi. Makyaj, seyahat, kitap incelemesi gibi konularda açılan bloglar şimdinin Instablogger veya Youtuber' larının yerini tutuyordu. Tabii teknoloji geliştikçe insanların kendini sevdiği alanlarda ifade etme şekli de farklılaştı ve halen blog yazmaya devam eden kişi sayısında düşüş yaşandı. Ben de kendimi teknolojiye ve daha sıkı takipçilere kaptırdım işte. Ama burada uzun uzun kitap incelemek, bolca yazmak da özlediğim şeylerin başında geliyor. Youtube kanalı da açtım bu süreçte, burayı ne kadar boşladıysam diğer sosyal medya araçlarına bir o kadar yöneldim anlayacağınız. Ama burası kadar keyif vereni olmadı diyebilirim.

Aylar sonra şurada yazı paylaşmanın vermiş olduğu hafiflikle, sanırım buralara dönüş yapacağım diyorum. Ama yalnızca kitap ile ilgili paylaşımlar yapmayabilirim. Geçen süre zarfında sosyal medyada çok fazla vakit geçirme imkanı buldum ve bir sürü farklı alanda da yazabileceğimi keşfettim. Ben de dedim ki niye yazmayayım? Yazmayı ve paylaşmayı bu kadar severken kendimi tek bir alanla kısıtlamamaya karar verdim bundan sonra.

Kısacası, üşenmeyip yazmaya geri dönmek istiyorum ama bu nasıl, ne zaman ve ne şekilde olur inanın bilemiyorum. Ama niyetim bu yönde, bunu bilin yeter :)

Uzun uzun destan yazarcasına kendimi kaptırdım. Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim, bir sonraki yazıda görüşmek üzere. Hoşça kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder