Yorum Kategorileri

21 Ağustos 2015 Cuma

Gitarist Kızın Dinlenme Tesisindeki Kitap Alışverişi

Merhaba kitap dostları!!! 
Temmuz ve Ağustos ayının benim için şehir dışında geçtiğini hepiniz biliyorsunuz, iki önceki yazımda bahsetmiştim hatırlarsanız.
İşte, yollarda geçen sıkıcı zamanı kitap alışverişimle güzel hale getirmeyi başardım, bir nebze de olsa :)


Yolda nereden kitap bulup da aldın derseniz, Uşak dinlenme tesislerine girer girmez biz kitap manyaklarını kendine çeken koca bir kitap satış alanı bulunuyor. Ve kitaplarda her zaman oldukça iyi bir indirim var haberiniz olsun. Tesis genelde yöresel özel atıştırmalıklar, tarhana vs. satsa da kendimi direk kitapların olduğu tarafa attım ben :D

Şimdi, neler almışım bakalım...

1- Seninle ya da Sensiz (Mary Wine)
2- Kalp Hırsızı (Georgette Heyer)
3- Hırs (Thomas Hardy)
4- Sonsuz Aşk (P.C. Cast)


Kitapları tek tek değerlendiremiyorum. Neden derseniz o kadar hastalıklı bir şekilde saldırıp aldım ki konularına bakmadım bile. 
Ama şöyle bir durum var, Thomas Hardy' yi İngiliz Edebiyatı' ndan biliyorum o yüzden onun hangi kitabını görsem alırdım. Hırs romanını da o şekilde alıverdim :)
Bugüne kadar P.C. Cast romanı hiç okumadım. Özellikle Alacakaranlık serisinden sonra rastladığım Gece Evi serisini elime bile almadım, sanırım Alacakaranlık fanlığının getirdiği bir durumdu. Ama bu kitabı görünce artık yazara şans vermenin zamanı geldi dedim ve aldım :)
Diğer iki kitabın ise kapağı çekti beni, tahminimce tarihi aşk romanı çıkacak. Bloglardan ve internetten araştırmadım süpriz olsun dedim okurken.

Geldik bir yazının daha sonuna :)
İçlerinden okuduklarınız varsa yoruma bekliyorum, bakalım kitaplar beğenilmiş mi beğenilmemiş mi? :)

Yazılarımı beğeniyor ve takip etmek istiyorsanız, "İzleyiciler" sekmesine tıklayarak blogumu takibe alabilirsiniz. Youtube kanalım yine blog ismim ile aynı (Gitarist Kızın Güncesi). Bookstagram hesaplarını seviyorsanız, beni burada bulabilirsiniz.
Goodreads hesabımı mı soruyorsunuz? Orada da "Gitaristkiz" olarak kayıtlıyım.
Mutlu günler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder